čtvrtek 14. prosince 2017

Těstoviny s tuňákem




Toto je jeden z oblíbených rychlých receptů mé mámy, já jsem místo klasických těstovin použila amarantové. Zde jsou všechny ingredience:

  • Amarantové těstoviny
  • Tuňák ve vlastní šťávě (Sun&Sea)
  • Polovinu skleničky černých oliv
  • Sůl, pepř
  • Citronová šťáva
  • Olivový olej

Těstoviny jsem nejprve uvařila podle návodu na obalu. Rozpálila jsem si nepřilnavou pánev, nalila trochu olivového oleje a vhodila zcezené těstoviny. Přidala tuňáka a chvíli míchala. Černé olivy jsem pokrájela na kolečka a také přidala na pánev. Chvíli jsem ještě nechala restovat, aby se tuňák pěkně spojil s těstovinami. Mírně jsem osolila a opepřila. Po vypnutí plotýnky jsem pokapala citronovou šťávou. Celá příprava trvala všehovšudy 20 minut.

Dceři nejvíce ze všeho chutnaly olivy. Měla je poprvé, takže jsem se bála, že jí nebudou chutnat. No, nakonec jedla hlavně je, z mého talíře vyzobala skoro všechny  :-D

Vhodné od 1 roku.
Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)