neděle 10. prosince 2017

Rodinné fotoalbum



Naše Gábinka se bohužel se svými rodinnými příslušníky nevídá tak často, aby si je bez problémů zapamatovala a byla na ně zvyklá. Moji rodiče oba pracují a o víkendech mají nejrůznější aktivity. Můj táta i přítelovy rodiče navíc bydlí více než 50 kilometrů od nás.

Někdy na začátku podzimu mě proto napadlo vytisknout dceři jeijch fotografie, abych jí je mohla doma ukazovat a říkat, kdo je bába a kdo děda, aby si pak lépe přiřadila jejich obličeje, až je uvidí naživo. Nechala jsem tedy vytisknout fotky a zalaminovala je, aby je Gabča hned neroztrhala. V plánu bylo ještě proděravět je v rohu a navléknout na kroužek na klíče, ale zatím jsem nezvládla někde koupit ten kroužek :-D



Každopádně i tak si s nimi docela dobře vyhraje. Výhoda mít je takto navolno je také ta, že je můžete různě skládat – podle toho, kdo je z jaké větve rodiny, nebo všechny báby k sobě (máme tři), všechny strejdy, a tak podobně.

Takže pokud máte podobnou rodinnou situaci, směle do toho. Gábinka už se naučila říkat bába a pozná z fotek všechny. V posledním měsíci jsme dokonce všechny členy rodiny viděli, takže jsme měli příležitost Gábince ukázat fotku a srovnat ji s originálem. Sama jsem zvědavá, jak se bude dál její znalost rodiny prohlubovat, ale věřím, že jí tato pomůcka určitě pomůže.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)