pátek 2. března 2018

Zelenina s vajíčkem




Dnes vám přináším další z velice rychlých, jednoduchých a přitom chuťově skvělých receptů vhodných od 1 roku. Aneb za 15 minut není co řešit ;-)


Co si tentokrát připravíme?

  • Zelené fazolky (z mrazáku)
  • Hrášek (z mrazáku)
  • Kukuřici (z mrazáku)
  • 2 vajíčka
  • 1 cibuli
  • Sůl, pepř, oregano, olivový olej

Cibuli si nakrájíme nadrobno a orestujeme na olivovém oleji. Jakmile zesklovatí, nasypeme mraženou zeleninu a opékáme na pánvičce dokud zcela nerozmrzne a trochu se neorestuje. Podle chuti osolíme a opepříme. Nakonec zalijeme rozšlehaným a osoleným vajíčkem. Původně jsem měla v plánu udělat omeletu, ale zeleniny jsem měla moc a vajíčka málo, a tak jsem vajíčko na pánvi rozmíchala. Úplně na závěr jsem dochutila oreganem.

Fazolky, hrášek i kukuřice jsou sladké, a tak věřím, že bude pokrm i vašim dětem chutnat ;-)

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)