čtvrtek 17. října 2019

Vánoční dárky pro 3+


S miminem nemám moc času na rozepisování, a tak to dnes vezmu trochu zhurta – prostě vám sem nahážu tipy na dárky, které mě zaujaly a rozhodla jsem se jimi podarovat naši dceru. Třeba vás něco z toho také zaujme ;-)

1. Knihy – co by to bylo za Vánoce nebo narozeniny, kdyby chyběly knížky. Tentokrát jsem vsadila na dceřin zájem o tělo, doktory a podobné a vybrala následující dvě knihy:

  • Jak funguje lidské tělo – nakladatelství Svojtka. Knih o lidském těle je na trhu velká spousta, tuto jsem vybrala, protože dcera miluje knížky s okénky, a taky mi přišla přiměřená věku – není tam zbytečně moc textu, ani asi není zbytečně podrobná. Opět máme období, kdy doma moc nečteme (dcera nechce), takže tuto si třeba bude ráda prohlížet i sama.

  • První otázky a odpovědi - Co jsou to bacily? – nakladatelství Svojtka. Možná je tahle knížka pro leckterého tříleťáka už moc jednoduchá, ale věřím, že pro Gábinku bude akorát – opět je plná otevíracích okének s minimum textu. Občas ještě doma pořád bojujeme s tím, proč si musí neustále umývat ruce a věřím, že pojem něčeho neviditelného pouhým okem – bacilů – může být pro děti hodně abstraktní, tak třeba knížka pomůže.



2. Společenská hra Můj první ovocný sad. Tip na tuto hru jsem dostala od známé na Facebooku, tak vyzkoušíme. S dcerou jsme zatím moc společenských her nehráli, nedávno jsem od známé koupila Hru Cink! Junior, ale podle pravidel to Gabču dlouho nebavilo (možná je ještě brzy) a zabavila si zvoneček na své hry na prodavačku a na restauraci. Tak třeba ji tato hra zaujme víc. Momentálně tedy bohužel není skladem na e-shopu a dostupná je jen v Praze, tak uvidíme, jestli seženeme :-)

3. Play Doh sada zubař. Dcera si s plastelínou hraje ráda a o tuto sadu si sama řekla, když ji viděla v reklamě v televizi. Navíc, jak už jsem zmiňovala, ji baví vše, co souvisí s doktory, na mobilu hraje hru, kde chodí zvířátka k zubaři a součástí sady je dokonce i funkční elektrická vrtačka, takže věřím, že ji tato hračka osloví.

4. Lego Duplo Velká pouť. Tak toto na mě už čeká v PPL Parcel shopu na vyzvednutí, využila jsem slev v rámci Ona Dnes na výrobky značky Lego na sparkys.cz a bambule.cz. Koukám, že sada už je vyprodaná, tak jsem ráda, že jsem to stihla. Původně jsem chtěla menší Dětské hřiště, ale to už bylo vyprodané, tak jsem se plácla přes kapsu a objednala toto. Jsou tam skluzavky, kolotoč, ruské kolo, mají i zmrzlinový stánek… dcera bude nadšená :-D

5. Šperkovnice – dcera přišla s tím, že chce stejný náramek, jako má paní učitelka ze školky. Bohužel tedy netuším, jaký náramek má paní učitelka a odpoledne se s ní nepotkávám, takže se mi to asi nepodaří vypátrat, ale napadlo mě dceři vybrat nějakou pěknou velkou šperkovnici. Zatím máme prstýnky, gumičky, sponečky a další holčičí komponenty v dekorativním boxu s dalšími “krámy”, tak jen doufám, že si ty věci do šperkovnice aspoň bude uklízet a nebude to pak stejně věčně všude poválené… Ve šperkovnici zároveň dostane i nějakou novou bižuterii. Je to přece jen holka a občas se tak už i projevuje ;-)

6. Houpací prkno – toto mám pořád tak trochu s otazníkem, přemýšlela jsem o něm už před rokem, v létě jsem měla příležitost jedno vidět naživo a chvilku se s ním Gabča zabavila, jen je to pořád hodně peněz na to, že to je v podstatě “kus dřeva”… Objevila jsem teď stránky www.doow.cz, kde jej mají za přijatelnou cenu 990 Kč (oproti například Utukutu, kde se cena pohybuje okolo 2400 Kč, jinak další značky jej mají okolo 1500 Kč). Tak se pokusím sehnat nějaké recenze, jestli je na tom kvalitativně podobně a pokud mě nenapadne ještě něco dalšího, lepšího, tak do toho asi půjdu. Dcera doma pořád vyvádí – běhá, skáče, leze na piklerové triangl, který dostala loni, tak myslím, že i houpání na prkně by ke svým pohybovým aktivitám přijala s vděkem.

7. Panenka - v případě, že nezrealizujeme nákup houpacího prkna, přicházela by v úvahu ještě nějaká větší panenka, ale tam zatím nevím, zda jít do některých těch značkových typu Baby Born, Baby Anabel nebo jak se to všechno jmenuje, jestli vybrat čurací nebo vhodnou do vany nebo s hadrovým tělem... Prostě zatím jen nápad. Dcera má panenek/miminek několik, miluje je, i když po narození bratříčka mi přijde, že už si s nimi nehraje tolik, když má příležitost pozorovat opravdové miminko :-) Každopádně uvidíme... Pokud byste měli tip na nějakou fakt dobrou, budu ráda.


A co za dary plánujete tříleťákům dát vy? Podělte se se svými tipy!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)