úterý 19. března 2019

Zeleninový salát s jogurtem



Tuto jednoduchou pochoutku dělávala občas na večeři moje mamka. Dlouho jsem si na ni nevzpomněla, ale poslední dobou mám večer chuť na něco svěžího, a tak jsem se hecla, nezapomněla si koupit bílý jogurt a tvrdý sýr a tady je výsledek. Fotka bohužel nevypadá moc dobře, protože to bylo foceno ve večerním umělém světle (a do rána samozřejmě nezbylo), ale jinak doporučuji ;-).


Co na tento salát potřebujeme?

  • Salátovou okurku
  • Papriku
  • Rajčata
  • Bílý jogurt
  • Tvrdý sýr (typu Eidam, Gouda)
  • Sůl, pepř


Tak jednoduché to je. Vše nakrájíme na kostičky, osolíme, opepříme a smícháme s jogurtem. Poměr je samozřejmě ideální, když je všeho tak nějak stejné množství, na jednu porci na večeři mi stačila přibližně třetina okurku, půlka kapie a asi 10 cherry rajčátek nakrájených na čtvrtiny, ale přiznám se, že přesně jsem si to nepsala. Zkrátka tak nějak od oka, jak to má kdo rád ;-)

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)