pátek 22. března 2019

Náš měsíční jídelníček – únor/březen


Měsíc se s měsícem sešel, a tak sem jdu hodit další seznam našich obědů. Od posledně jsem se trochu posnažila – přestala dceři kupovat párky a pokusila jsem se nabrat inspiraci z některých receptů a odkazů, které jste mi vy, mí čtenáři, na Facebooku doporučovali. Je pravda, že občas prostě nestíhám, a tak i nadále někdy vařím z polotovarů. Co mi zatím nejvíc hapruje, je plánování dopředu, protože kolikrát je středa večer, druhý den ráno mám jet nakupovat, a já si sotva stihnu rozmyslet, co chci vařit o víkendu, natož další týden. Ale snažím se na tom pracovat :-)

Díky vám jsem ale vyzkoušela opravdu vynikající recepty – například polévku z červené čočky nebo zapečené papriky podle Kuchařky ze Svatojánu. Budu ráda, když také nasdílíte nějaké další tipy na rychlé jednoduché recepty, které máte doma rádi, nebo se podělíte o to, jakým způsobem si jídla plánujete, odkud neustále berete inspiraci a kolik času vaření obětujete ;-)


sobota 23.2. pečená krkovička s bramborami, žampióny a cibulí
neděle 24.2. hovězí vývar (partner byl po večírku, tak stejně neměl na jídlo moc chuť ;-))
pondělí 25.2. zbytky ze soboty
úterý 26.2. hotové saláty - bulgurový se sušenými rajčaty a humusem a zeleninový s tuňákem a křepelčími vajíčky (byla jsem s dcerou v práci)
středa 27.2. pečená červená řepa a brambory
čtvrtek 28.2. těstoviny s Panzani omáčkou
pátek 1.3. těstoviny s Panzani omáčkou
sobota 2.3. kuřecí spodní stehýnka na halali, mačkané brambory
neděle 3.3. variace grilovaných medailonků (kuřecí, vepřové, hovězí), hranolky, grilovaná zelenina (slavili jsme moje narozeniny v restauraci ;-))
pondělí 4.3. zbytky ze soboty
úterý 5.3. zapečené papriky s kuskusem, černými olivami a balkánským sýrem
středa 6.3. zeleninová bramboračka s luštěninovou směsí
čtvrtek 7.3. zbytek polévky ze středy
pátek 8.3. rizoto s tuňákovou konzervou se zeleninou
sobota 9.3. zapečené těstoviny s brokolicí a šunkovou klobásou
neděle 10.3. hovězí maso na žampionech, rýže
pondělí 11.3. zbytky z víkendu (oba obědy)
úterý 12.3. hotové saláty - bulgurový se sušenými rajčaty a humusem a zeleninový s tuňákem a křepelčími vajíčky (opět jsme byly v práci)
středa 13.3. červená polévka s mrkví, rajčaty a červenou čočkou
čtvrtek 14.3. polévka ze středy
pátek 15.3. restovaná mražená zelenina na cibulce a česneku (hrášek, kukuřice, fazolky) a volské oko
sobota 16.3. zapečené papriky se směsí bulguru, mrkve, petržele a žampionů pečené na rajčatech s cibulí a olivami, pečené brambory, grilovaná krkovička (měli jsme návštěvu - moji mámu)
neděle 17.3. pizza v restauraci (výlet do zoo)
pondělí 18.3. hranolky s kečupem a zbytek zapečených paprik ze soboty (dcera papriky nechtěla a hranolky měla slíbené z neděle, kdy je zrovna nevařili v restauraci, kde jsme jedli)
úterý 19.3. pečený květák s bramborami a zeleninou (mrkev, petržel, cuketa)
středa 20.3. těstoviny s Panzani omáčkou
čtvrtek 21.3. těstoviny s Panzani omáčkou (já) a kupovaný bulgur salát s kuřecím gyrosem (dcera, ale moc toho nesnědla)
pátek 22.3. fazole v rajčatové omáčce, volské oko



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)