úterý 29. ledna 2019

Luštěninová směs v tortile




Na první pohled to možná nevypadá zas tak vábně, ale na tomto jídle si naše Gábi opravdu pochutnala. Takže jak na to? Je to vlastně strašně jednoduché. Co vše si připravíme?


  • Balíček luštěninové směsi (obsahuje různé druhy čočky, hrachu a fazolí, najdete jej pod názvem Hrstka nebo Polévková směs) 
  • Tortily (koupila jsem hotové, které se jen ohřejí, ale pokud umíte, připravte si domácí) – použila jsem celozrnné 
  • 1 Cibuli 
  • Libovolné koření dle chuti – já použila myslím oregano a tymián a samozřejmě sůl a trochu pepře



A to je vše. Luštěniny si předem namočíme dle návodu na obalu (můžete klidně přes noc), vodu slijeme a v nové uvaříme. Pozor, při vaření nesolte, ať vám luštěniny dostatečně změknou. Celý balíček je slušná porce, nám vystačila na jeden oběd pro celou rodinu (2 dospěláci a 1 dítě) a pak ještě další dva dny pro mě a dceru. Až jsou luštěniny měkké, buď počkejte, až se vám vyvaří voda, nebo ji případně slijte, pokud jí je ještě moc. Osolte a okořeňte dle chuti. Nakrájejte si na tenounká půlkolečka cibuli (můžete použít třeba červenou) a zamíchejte ji do směsi. V troubě nebo v mikrovlnce nahřejte tortily a směs do nich zabalte. 

K tortilám můžete podávat i nějaký zelený salát nebo jinou zeleninu.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)