středa 4. dubna 2018

Brokolicové bramboráčky




Koupila jsem minulý týden brokolici, i když minule mi ji dcera vůbec nejedla. Ale květák byl ještě drahý, tak jsem si řekla, že zkusím nějak zaexperimentovat. A myslím, že se celkem zadařilo, dcera dokonce taky trochu snědla :-D


Co budeme potřebovat?

  • Brokolici

  • 4-5 syrových brambor

  • 2 vejce

  • Mražený hrášek

  • Kukuřičnou strouhanku

  • Sůl, pepř, majoránku (nebo další koření dle chuti)


Brokolici uvaříme doměkka v osolené vodě. Mezitím najemno nastrouháme syrové brambory. Brokolici rozmačkáme na kaši a smícháme s bramborami. Přidáme dvě vajíčka a kukuřičnou strouhanku na zahuštění. Dělala jsem to od oka, ale bylo to zhruba 200 gramů. Také jsem do směsi přidala trochu zmraženého hrášku, aby to bylo chuťově a konzistenčně pestřejší. Nakonec jsem osolila, opepřila a přidala majoránku. Smažila jsem na nepřilnavé pánvi na troše slunečnicového oleje. Lze podávat buď jen tak se zeleninou nebo třeba s uvařenými bramborami.

Kvůli způsobu přípravy a použití soli vhodné od roku.

Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)