pátek 22. února 2019

Náš měsíční jídelníček – leden/únor


Tak jsem si před měsícem řekla, že bude docela zajímavé psát si, co vlastně dennodenně s dcerou jíme a začala jsem si tedy každý oběd zapisovat. Je mi úplně jasné, že nad některými dny budou třeba mnozí z vás vrtět hlavou, nicméně bohužel ne každý den stíhám něco uvařit a když to vyjde tak, že nemám navařeno z dřívějška, musím holt sáhnout po nějaké „hotovce“. Ale každopádně třeba některé pokrmy budou sloužit jako inspirace, minimálně i pro mě je takovýto přehled poměrně zajímavou sondou, jaké typy jídel jíme nejčastěji. A když už nebudu vědět co, můžu vždycky sáhnout do historie a nějaký dobrý oblíbený pokrm zopakovat ;-)


 
sobota 19.1. vepřové maso dušené s kapustou a bramborami
neděle 20.1. kuřecí maso s čerstvou zeleninou, dipem a pitou
pondělí 21.1. zbytky ze soboty
úterý 22.1. zbytky ze soboty
středa 23.1. pizza
čtvrtek 24.1. párky, čerstvá zelenina, rohlík
pátek 25.1. míchaná vajíčka s vysočinou, zelenina
sobota 26.1. čočka na kyselo, špekáček na pánvi, volské oko
neděle 27.1. kořeněná krůtí prsa pečená v alobalu s bramborami
pondělí 28.1. zbytky z neděle
úterý 29.1. grilované kuře s chlebem (museli jsme neplánovaně k doktorce skrz zranění dcery, tak jsme si dopřáli grilované kuře ze stánku)
středa 30.1. gulášová polévka, zapečené brambory se zeleninou a sójovým masem (po herničce jsme jedly ve zdravém bistru)
čtvrtek 31.1. já kupované plněné tortelliny, dcera nechtěla, tak jen párek
pátek 1.2. hotový bulgurový salát a zeleninový salát s tuňákem (byla jsem u lékaře a pak v práci, takže koupeno v supermarketu)
sobota 2.2. rizoto s vepřovým masem a zeleninou
neděle 3.2. rychtářovo vepřové a vařené brambory
pondělí 4.2. zbytky z neděle
úterý 5.2. zbytky ze soboty (bez masa, které už mělo divnou pachuť)
středa 6.2. zeleninová polévka z domácího vývaru z mrazáku, zbytek masa z neděle
čtvrtek 7.2. dcera párek, já chlazenou pizzu z Tesca (dcera nechtěla ochutnat)
pátek 8.2. směs čočky (zelená i červená), pita
sobota 9.2. bramboráky
neděle 10.2. hovězí guláš, domácí knedlíky ze špaldové mouky
pondělí 11.2. zbytky z neděle
úterý 12.2. zbytky z neděle
středa 13.2. vařené brambory, vařená růžičková kapusta, listový špenát na cibulce, volské oko
čtvrtek 14.2. dcera párek a brambory, já brambory, zbytek růžičkové kapusty a kupovaný zeleninový salát s mozarelou
pátek 15.2. rizoto s tuňákovou konzervou Giana se zeleninou
sobota 16.2. vepřová panenka na minutku, hranolky, zeleninový salát
neděle 17.2. pečená treska, pečené brambory, hrášek na cibulce (dcera rybu nechtěla)
pondělí 18.2. zbytky z neděle
úterý 19.2. plněný rohlík, vaječný chléb (byly jsme v práci a v pekárně nic lepšího nebylo, do kantýny se mi s dcerou nechtělo)
středa 20.2. brokolicové rizoto, zbytek tresky z neděle, dcera chleba s medem
čtvrtek 21.2. brokolicové rizoto, dcera párek
pátek 22.2. čínská zeleninová směs, bulgur, volské oko

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, necháte-li mi tu svoje postřehy, nápady a poznámky. Líbí se vám můj blog? Co byste se tu chtěli dočíst? Nesouhlasíte se mnou v něčem? Pojďme diskutovat :-)